Hvad siger kunderne?
 

Læs vores casestories
GLEMT KODEORD?


Menu


 

Om DKC


DKC A/S blev etableret i 1998  som et traditionelt kontorcenter. Siden har virksomheden udviklet sig til at kunne skræddersy, programmere, levere og installere kassesystemer til hele Danmark. Efter stor efterspørgsel fra de eksisterende kunder, udviklede DKC softwaresystemet, PosOne, som kan bruges som alternativ til de traditionelle kassesystemer i kommuner, butikker og generelt alle brancher. PosOne er DKC´s nyeste skud på stammen og der udvikles hele tiden for at være den førende POS leverandør på markedet..

 

POS ONE afdelingens opgave er konstant at udvikle al den it og teknologi, som erhvervsdrivende skal bruge for at drive en så optimal og fremtidssikret virksomhed som muligt. Hos teamet kan du som kunde få leveret skræddersyet en total løsning,  leveret på adresserne og fortaget uddannelse. Du kan altså selv vælge hvad, der passer jeres virksomhed og til jeres økonmi og løbende bygge ekstra moduler på systemet.

 

POS ONE er  "SMALL DATA"  der samler et digitalt spor mellem den fysiske butik, webshop og økonomisystemet, så man kan følge sit varesalg i realtime og overvåge lagerværdier m.m. Disse data kan bruges til at effektivisere forretningen og alt data kan bruges til kommende salgsstrategier og indkøbsstukturer.

 

POS ONE og DKC har 3 enkle principper for vores løsninger og den måde, vi samarbejder med vores kunder på:

 

1. Integrerede: Hos os kan du vælge mellem forskellige løsninger, som rummer både kassesystemer, betalingssystemer og POS-systemer med integration til de mest anvendte og førende økonomisystemer. Slut med at bruge kostbar tid på at håndbære data fra et system til et andet vedligeholde og oprette vare på forskellige systemer. DKC leverer en køreklar hardware og software løsning, som håndterer dine data og transaktioner fra indkøb over salg og lagerføring til bogføring.

 

2. Fleksible: PosOne's løsninger er fleksible, så de kan tilpasse sig virkeligheden hos vores kunder. Det kan være en ny lokation, det kan være behov for at modtage betaling via smartphone eller andet. De fleste af vores kunder vælger en abonnementsordning, så de ikke selv skal investere i hardware og licenser, som ofte er forældet før det er afskrevet. Med kort leveringstid på hardware og cloudbaserede systemer tager det os som regel kun et par dage at tilpasse kundens løsning. 

 

3. Fysiske og virtuelle på samme tid: Mange fysiske butikker og restaurationer oplever, at kunderne efterspørger mulighed for også at handle på nettet og omvendt. Mange netbutikker oplever, at kunderne gerne vil have mulighed for at gå ind i en fysisk butik og mærke og føle på varerne. PosOne samler salget fra både din netbutik og din fysiske butik i et og samme økonomi- og lagerstyringssystem. Og du kan følge med i alt fra din smartphone, også når du er på rejse eller holder fri.
 
 
 
 
 
 


STOLT LEVERANDØR TIL

VI SAMARBEJDER MED

  DANSK KONTOR CENTER A/S
THRIGES PLADS 8
DK-5000 ODENSE C
(+45) 70 22 13 11
INFO@dkc.DK
CVR 26005140